Liikluskindlustusjuhtumis sai kannatada Volvo XC90, mis jäi avariis kahe sõiduki vahele. Osapooled ei jõudnud hüvitissummas kokkuleppele. Ekspertiisi käigus tuvastati, et sõiduk on läbinud raske avarii ja taastamisel kasutatud doonorsõiduki turvadetaile, mis on keelatud. Sellest tulenevalt tuli esmalt hinnata sõiduki eelneva kahjustuse suurus ja selle mõju turuväärtusele. Tegemist oli Leedu kodanikule kuuluva sõidukiga ja auto turuväärtus [...]
BMW 316 , v.a 1982.a liikluskindlustusjuhtum
AEB2025-01-04T12:11:40+02:00Liiklusõnnetuses sai vigastada BMW 316. Õnnetuse põhjustanud autojuhi kindlustusseltsil tekkis kohustus hüvitada tekkinud kahju. Hinnangud turuväärtusele oli osapooltel erinevad ja sellest tulenevalt telliti turuväärtuse hindamise ekspertiis. Sõiduki vanusest tingituna oleneb auto hind suurel määral seisukorrast. Ekspertiisi käigus tuvastati ja hinnati sõiduki avariieelne seisukord ja määrati turuväärtus.
Chrysler 300C Lim v.a. 2012, kaskokindlustusjuhtum
AEB2015-11-12T21:50:05+02:00Tulekahju tagajärjel hävis sõiduki esiosa koos salongiga. Kindlustusselt hindas sõiduki majanduslikus mõttes hävinenuks. Osapooltel tekkis vaidlus sõiduki turuväärtuses osas ja seetõttu otsustati tellida sõltumatu hindamise ekspertiis. Ekspertiisi käigus selgus, et tegemist oli Ameerikast imporditud sõidukiga, mis oli eelnevalt veekahjustustega. Ekspertiisi käigus tuli hinnata eelneva veekahju mõju sõiduki hinnale ning määrata auto turuväärtus.
BMW 325 v.a. 2002, kohtuekspertiis
AEB2015-11-12T21:51:44+02:00Tsiviilasja käigus lahendati ühisvara jagamise küsimusi. Sõiduki turuväärtuse leidmiseks kaasati ekspert. Autol olid korrosioonikahjustused, salongidefektid ja vasakpoolne esiuks oli avariiline. Ekspertiisi käigus tuli välja selgitada, milline mõju on sõiduki keredefektidel hinnale ja milline on sõiduki turuväärtus.
Volkswagen Passat CC, 2013, kaskokindlustusjuhtum
AEB2015-11-12T21:53:54+02:00Õnnetusjuhtumis hävis tulekahju tagajärjel Volkswagen Passat CC. Kaskokindlustusjuhtumina tekkis kindlustusseltsil kohustus hüvitada sõiduki turuväärtus. Osapooled turuväärtuse suuruses kokkuleppele ei jõudnud ja telliti sõltumatu turuväärtuse hindamise ekspertiis. Sõiduk oli Euroopas kasutusel võetud märtsis 2012, esmane registreerimine registris oli tehtud mai 2013, kus auto läbisõiduks oli juba ca 5 000km. Auto oli keskmisest parema varustusega ja sarnaseid sõidukeid [...]